sonicword

sonicword
 border=
نويسندگان سونیکی
آخرين مطالب سونیکی
لینک دوستان سونیکی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sonicword و آدرس sonicword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها مفید دوستان سونیک

من توی خونمون ارامش فکری ندارم!!!!!نمی تونم هیچی بنویسم!!!!

چند روز پیش برای خانه تکانی داشتم ویترین عروسکامو مرتب می کردم.ریحانه هم به بنده لطف کرد و اومد کمک!البته کمک که نه بود!نیگاه کردن بود،چون همش داشت می گفت اینو بده به من!!!والا من بچه بودم منتظر می شدم خواهرم بگه من اینو نمی خوام بعد برم برش دارم و مدیونید اگه فک کنید که من بی اجازه می رفتم سر وسایل خواهرم!

خلاصه رسیدم به طبقه اخر ویترین همین که این عروسکای سونیکو ریختم بیرون که این جوری شد:

ریحانه:

واااااااااااااایییییییی!عروسک شدوی من این جا چیکار میکنه!؟حالا که مال منه میدیش به من؟!

من:

بچه برو به کارت برس!من وسایلمو دور نمی ریزم اون وقت اینا رو بدم به تو که یه ربعه خرابش کنی؟!

ریحانه:

مگه من قاتلم؟

من:

نه تو دزد عروسکایی!چون فک کنم دکتر اگمن این جا نیست!

ریحانه:

یه وقت فک نکنی من برش داشتما!تو خودت اینو دادی به من!!

من:

چی؟کی؟کجا؟تب داری یا قرصاتو نشسته خوردی؟یا اصلا قرصاتو نخوردی؟!من کجا اینو بهت دادم بچه؟

ریحانه:

تو ندادی ولی تو قلبت می خواستی این و شدو رو بدی به من!

من:
بی خود!من به تونخودم نمی دم!!!

ریحانه:
خب پس عدس بده!عدس که نخود نیست!!!!

من:

بذار فکر کنم....باشه!

اگه همین الان بری بیرون و دیگه نیای تو من این دوتا رو به تو میدم!

ریحانه:

واقعا؟!

میدیش به من؟!
من:
نه بابا!داشتم با دیوار حرف می زدم!!!!

ریحانه:

خب پس منم جای دیوار،اینا مال من خدا حافظ!!

پ.ن1:هی!عروسکای نازنینم اینو به عنوان یاد بود ازتون گذاشتم!

شدو خوشگلم:دلم برات تنگه،اگه یه وقتی جر واجر شدی بر گردم پیشم!

اگمنم زیاد مهم نیست!

من عروسکمو می خوام.

 

پ.ن2:این قدر دلم می خواد این ریحانه رو بزنم!ولی می ره سریع عین جت همه چی رو به مامانش میگه!این خودش از صد تا کلاغم بد تره!!

 

پ.ن3:توی مسافرتم اینا رو دیدیم!!!!!همش می گفت اگه من نتونم مجموعه عروسکای سونیکو بگیرم،خاله باید بگه که پگاه وبلاگشو حذف کنه!!همون وبلاگی که توش از سونیک چرت و پرت می نویسه!!

 

پ.ن4:من الان مجموعه عروسکام تکمیل نیست!اگه یه جایی رو خبر دارید که بشه ازش عروسک شدو و اگمنو خرید به منم بگید!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط به سونیک و دوستان: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ sonic ]
.: Weblog Themes By skin98 :.

sonicwordدرباره وبلاگ

Hi Hi به وبلاگ سونیکی من خوش آمدید! امید وارم خوشتون بیا منتظر نظر و تماستون هستم!!!!!!!
آرشيو مطالب سونیک
لینک های مفیدسونیک و دوستان